Подскажите пожалуйста! Я всё ещё со своим спором обострённым, который идёт уже три месяца. али прислал писмо, что не признаёт как доказательство фото, что я прилагала. и хотят, чтобы предоставила видео. так как продавец не видит проблему. Dear, we rechecked all evidences from you and the seller again. Please kindly understand us that this order with a big amount, we have to recheck it for you and the seller.Evidence from the seller, please do as this, if the problem still couldn't be solve, please provide a video to us.
А вот что отвечал продавец в споре: We only can see a gaps problem from the evidences buyer provided, but only a gaps problem you make solution that refund buyer such high amount ???? Please give a reasonable solution ! If you can't give the reasonable solution, please ask buyer to send products back, we refund him money ! We all sellers can't accept that refund buyer such high amount, but don't ask him to return products !
Вопрос: могу я использовать ответ продавца, как признание того, что отправил некачественный товар и признаёт это в споре, а также продавец ранее писал, что тщательно всё проверял перед отправкой?
А вот где продавец указал, что он тестировал перед отправкой товар:
А вот что отвечал продавец в споре: We only can see a gaps problem from the evidences buyer provided, but only a gaps problem you make solution that refund buyer such high amount ???? Please give a reasonable solution ! If you can't give the reasonable solution, please ask buyer to send products back, we refund him money ! We all sellers can't accept that refund buyer such high amount, but don't ask him to return products !
Вопрос: могу я использовать ответ продавца, как признание того, что отправил некачественный товар и признаёт это в споре, а также продавец ранее писал, что тщательно всё проверял перед отправкой?
А вот где продавец указал, что он тестировал перед отправкой товар:
We think these solutions are not reasonable, 1. From buyer's pictures and videos, you can see product color is same as our description. 2. About Gaps Problem, that's buyer open dvr housing to check hard disk, then he did not tightening screws 3. Buyer is not professional on CCTV system, he just need to remove video cable and then connect again, the camera problem will be solved, it's not defective, we tested all products before sending. |
Комментарий